Сьогодні вирішив розказати вам про види графіки — растрову і векторну, знав що на сайті maque.org.ua є ці уроки, тому вирішив не створювати ще одних, оскільки навчальні уроки з цього сайту лаконічні, точні і красиво оформлені. Растрова (bitmap) графіка застосовується у випадках, коли графічний об’єкт представлено у вигляді комбінації точок (пікселів), яким притаманні свій колір та яскравість і які певним чином розташовані у координатній сітці. Растрова графіка залежить від оптичної роздільної здатності(кількості точок/ пік селів на одиницю довжини), оскільки її об’єкти описуються точками у координатній сітці певного розміру. Такий підхід є ефективним у випадку, коли графіч ... Читати далі » |
Векторна графіка — це графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою. Таке представлення даних компактніше, але побудова об’єктів супроводжується неперервним перерахунком параметрів кривої у координати екранного або друкованого зображення. Лінія є елементарним об’єктом, якому притаманні певні властивості: форма, товщина, колір, тощо. Будь який об’єкт (прямокутник, еліпс, текст і навіть пряма лінія) сприймається як криві лінії. Векторні об’єкти завжди мають шлях, що визначає їх форму. Якщо шлях є замкненим, тобто кінцева точка співпадає з початковою, об’єкт має внутрішню ділянку, яка може бути заповненою кольором або іншими об’єктами. Всі шляхи містять дві компоненти: сегменти та вузли. - Шлях яв ... Читати далі » |
Використання OpenGL для розробки програм з 3D графікою. Особливості.
Автор: Писанка Юрій Валентинович Науковий керівник: Усата Олена Юрівна 3D та 2D графіка надзвичайно актуальна у сучасному світі, за допомогою неї створюють майже усі ігри, мультфільми, відображають наукові дані, моделюють різні ситуації. Наприклад, для встановлення винуватця ДТП моделюють цю пригоду і потім оцінюють дії кожного з водіїв. Також комп’ютерну 3D та 2D графіку застосовують для поліпшення навчання, наприклад, програма з фізики дозволяє моделювати збирання та розбирання електричного кола без ризику для життя та здоров'я, чи з хімії можна симулювати ефекти реакції між речовинами без втрати речовин і будь-якого ризику.
Для створення ефектів відео теж використовують 3D та 2D, наприклад, такі програми як PinnacleS ... Читати далі » |
3D графіка (тривимірна графіка; 3 Dimensions) — один з розділів комп’ютерної графіки, який призначений для зображення об’ємних об’єктів. Дана графіка застосовується в кінематографі, архітектурній справі, комп’ютерних іграх, а також в поліграфії, науці та промисловості. Основна відмінність від 2D графіки — представлення зображення в трьох площинах, яке в подальшому перераховується в 2D для виводу на екран або папір. 3D графіка являється більш реалістичним відображенням інформації, оскільки в повсякденному житті людина бачить світ саме в трьох вимірах. З допомогою цього виду графіки дуже легко маніпулювати такими ефектами як освітлення і тінь. Проте, 3D і 2D графіка тісно взаємоповязані між собою, оскільки тривимірна графіка використовує алгоритми 2D векторної і 2D растрової графі ... Читати далі » |
Материнська плата (у комп'ютерній термінології Motherboard або просто MB) — це базовий пристрій системного блоку, в який вставляються всі інші пристрої. Саме материнська плата об'єднує і зв'язує між собою всі пристрої комп'ютера, а також регулює їх спільну роботу. Можна сказати ще і по-іншому: через материнську плату всі пристрої комп'ютера спілкуються між собою, обмінюються інформацією і взагалі можуть один з одним разом працювати. Материнську плату ще інколи називають системною платою, а на комп'ютерному сленгу вона «мать», «материнка», «матуся», «мамаша». Отже не дивуйтеся з фраз типа: «У мене вчора мамаша глючила, я над нею цілу годину бився, поки все нормально запрацювало». Зазвичай материнська плата розташовується вертикально, уздовж однієї з бічних стінок систе ... Читати далі » |
Всі хто планує працювати з 3D об'єктами, моделювати їх або ті, хто вже давно працює в даній сфері, повинні були чути про таку програму, як Blender. Безкоштовний 3D редактор Blender, напевно, найкраще рішення для початку освоєння 3D графіки. Що може бути краще - безкоштовна програма, кросплатформна і з безліччю уроків в інтернеті. До чого я веду, хочете вивчати 3D раджу почати з Blendera. Оф. сайт з якого можна завантажити програму http://www.blender.org/ Хочу поділитись лінком на український посібник в Wiki Підручнику. Він висвітлює все потрібне для початківця і дає надійний фундамент для подальшого розвитку |